Nasze Social Media

             

 

Nowości
Wieniec A7
Wieniec A7

550,00 zł

Wieniec A6
Wieniec A6

535,00 zł

Wieniec A5
Wieniec A5

680,00 zł

Wieniec A4
Wieniec A4

545,00 zł

Wieniec A2
Wieniec A2

550,00 zł

Wieniec A1
Wieniec A1

595,00 zł

ZESTAW POŻEGNALNY 001
ZESTAW POŻEGNALNY 001

990,00 zł

szt.
Wieniec A3
Wieniec A3

670,00 zł

szt.
Dekoracja Urny
Dekoracja Urny

230,00 zł

szt.
Wieniec 042
Wieniec 042

860,00 zł

Bestsellery
Wieniec Biały 002
Wieniec Biały 002

750,00 zł

Wieniec Biały 004
Wieniec Biały 004

790,00 zł

WIĄZANKA 010
WIĄZANKA 010

270,00 zł

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Zapisz się a otrzymasz informacje o aktualnych promocjach i nowościach
Regulamin

REGULAMIN SERWISU

Ostatnia aktualizacja niniejszego Regulaminu miała miejsce 25 maja 2018 roku.

 

Słowo wstępu

  1. Niniejszy Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych za pomocą Serwisu florystykapogrzebowa.pl (Serwis), oraz warunki ich świadczenia. Odwiedzanie i korzystanie zarówno ze strony internetowej florystykapogrzebowa.pl, oznacza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptację informacji w niej zawartych. Niniejszy Regulamin nie dotyczy jednak innych Serwisów i stron internetowych, nie będących własnością Serwisu florystykapogrzebowa.pl, do których Serwis odsyła. Regulamin może być okresowo aktualizowany, dlatego dla pewności proponujemy regularnie sprawdzać tę stronę. 

 

Definicje

  1. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
    • Usługodawca - Administrator Serwisu;
    • Serwis – strona internetowa Administratora  dostępna pod domeną: florystykapogrzebowa.pl;
    • Użytkownik – każdy podmiot, który korzysta z Serwisu;
    • Klient – podmiot, który skorzystał z oferty Serwisu i dokonał zamówienia;
    • Konto Klienta – zabezpieczony hasłem, przypisany do konkretnego zarejestrowanego Użytkownika, panel na stronie internetowej florystykapogrzebowa.pl, dzięki któremu Użytkownik uzyskuje możliwość podglądu statusu realizacji zamówień, podglądu historii zakupów, otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych, braku konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach.
    • Rejestracja – proces zakładania Konta Klienta w Serwisie, poprzedzony zapoznaniem się i akceptacją niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności;
    • Program lojalnościowy – bezpłatny program polegający na automatycznym udziale zarejestrowanego Użytkownika Serwisu, w nagradzaniu punktami za zrealizowane zakupy w Serwisie.
    • Newsletter – wiadomość e-mail wysyłana cyklicznie do Użytkownika, zawierająca informacje o wydarzeniach, promocjach i rabatach.

 

Administrator Serwisu

  1. Administratorem Serwisu jest firma Kwiaty Mazowsze Rafał Gałecki z siedzibą w Warszawie przy ulicy Wolskiej 176, NIP 125-096-05-75, REGON 016308918. 

 

Usługa

  1. Usługodawca prowadzi sprzedaż kompozycji kwiatowych przez Internet. Zamówienia przyjmowane są poprzez Internet, telefonicznie oraz bezpośrednio w Kwiaciarni Usługodawcy, która mieści się w Warszawie przy ulicy Wolskiej 176. 

 

Realizacja zamówień

  1. Zamówienie produktu online z oferty może być dokonane przez zarejestrowanego Użytkownika, lub bez rejestracji.
  1. Po złożeniu zamówienia przez Użytkownika, otrzyma on odpowiedź z Serwisu potwierdzającą status zamówienia. Brak potwierdzenia zamówienia może oznaczać, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji. 
  1. Usługodawca w każdym wypadku zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia lub jego anulowania w przypadku wątpliwości co do zgodności podanych danych przez Użytkownika konta.
  1. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po spełnieniu warunków handlowych ustalonych pomiędzy Serwisem a Użytkownikiem. 
  1. Złożenie zamówienia i jego potwierdzenie jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Serwisem a Użytkownikiem. 
  1. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Serwisu wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT. Podane koszty nie obejmują kosztów przesyłki, które pokrywa Użytkownik, o ile strony transakcji nie ustaliły inaczej.
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
  1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wycofania wybranych produktów z oferty bez uprzedzenia.
  1. Opłaty z tytułu dostawy przesyłki określone są przez cennik zawarty w arkuszu zamówienia.
  1. Dostawca ma prawo do wylegitymowania osoby odbierającej zakupione produkty w przypadku zaistniałych wątpliwości co do personaliów. 
  1. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieterminową dostawę realizowanego zamówienia, jeżeli wystąpią utrudnienia w ruchu drogowym, drastycznie wpływające na jego realizację, lub w innych przypadkach nieprzewidzianych zdarzeń losowych (powódź, huragan itp.).
  1. Na życzenie Klienta transakcja będzie potwierdzana dokumentem sprzedaży - faktura vat.
  1. Użytkownik może dokonać płatności za zamówienie w następujący sposób:
    • Gotówką – karta płatnicza  przy odbiorze towaru;
    • Kartą płatniczą lub kredytową (Visa, MasterCard, American Express, inne) za pomocą systemu Dotpay;
    • Szybkim przelewem online za pomocą systemu Dotpay;
    • Przelew na konto firmowe: Millenium Bank / Kwiaty Mazowsze Rafał Gałecki / 24 1160 2202 0000 0000 4511 1483.
  1. Usługodawca pozostawia sobie prawo zmiany gatunku kwiatów, jak i odstępstwa od kolorystyki.
  1. Jeżeli adres dostawy będzie niezgodny z informacją z zamówienia, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty transportu.
  1. Usługodawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku braku możliwości określenia czasu realizacji zamówienia, niemożliwości doręczenia zamówienia lub w przypadku, gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest wynikiem pomyłki lub działania osób trzecich. Kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych. 
  1. Użytkownik może zrezygnować z zakupionego towaru, jeżeli jest on niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony podczas dostawy.
  1. Złożenie zamówienia potwierdza akceptację niniejszego regulaminu.
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego. 

 

Rejestracja w Serwisie i Konto Klienta

  1. Użytkownik może założyć Konto Klienta w Serwisie. 
  1. Założenie Konta Klienta obejmuje:
    • Potwierdzenie z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem i akceptację jego zapisów;
    • Zgodę na przetwarzanie danych osobowych z godnie z Polityką Prywatności,
    • Udział w Programie lojalnościowym.
  1. Proces zakładania Konta Klienta zawsze rozpoczyna się od Rejestracji, która możliwa jest na trzy sposoby:
    • Rejestracja standardowa;
    • Rejestracja poprzez konto Facebook Użytkownika;
    • Rejestracja poprzez konto Google Użytkownika.
  1. Rejestracja standardowa obejmuje:
    • Podanie adresu email i hasła. Na podany adres email wysyłane jest automatyczne potwierdzenie rejestracji.
    • Po dokonaniu rejestracji, Konto Klienta jest aktywne.
    • Dokończeniem rejestracji jest uzupełnienie pozostałych danych osobowych jeżeli są wymagane (wymagane są wyraźnie oznaczone).
    • Po uzyskaniu dostępu do Konta Klienta Użytkownik ma możliwość zmiany hasła dostępu, edycji profilu oraz wglądu w przyznane rabaty i posiadane punkty w ramach udziału w Programie lojalnościowym.
  1. Usługodawca ma prawo wedle własnego zdania, bez uprzedzenia, niezwłocznie usunąć Konto Klienta i pozbawić go dostępu do usługi. Przyczyny takiego usunięcia będą obejmowały między innymi złamanie lub naruszenie niniejszego Regulaminu lub Polityki Prywatności Serwisu.
  2. Użytkownik ma również prawo wnioskować do Administratora o usunięcie Konto Klienta i swoich danych osobowych. Należy skierować do Administratora oświadczenie o rezygnacji z konta Konta Klienta. W celu skorzystania z tego prawa należy skontaktować się z Administratorem. Szczegółowe informacje na ten temat w Polityce prywatności. 

 

Program lojalnościowy

  1. Serwis posiada własny Program lojalnościowy dla zarejestrowanych Użytkowników. Celem Programu jest nagradzanie stałych i zarejestrowanych Użytkowników poprzez automatyczne naliczanie punktów za zrealizowane i opłacone zamówienia w Serwisie. Punkty naliczane są odpowiednio:
    • za każde wydane 2 zł - 1 pkt;
    • za zapisanie się do Newslettera;
    • za dodanie opinii o produkcie (nie dotyczy Oceny w formie „gwiazdek”). 
  1. Określona ilość punktów jest zamieniana na stałe rabaty według poniższych progów:
    • od 1000 do 1499 pkt – 5% rabatu
    • od 1500 do 1999 pkt – 6% rabatu
    • od 2000 i więcej pkt – 7% rabatu.

 

Newsletter

  1. Newsletter to usługa polegająca na dostarczeniu Użytkownikowi, cyklicznych wiadomości drogą e-mailową zawierających informacje o zawierająca informacje o wydarzeniach, promocjach i rabatach. Usługa świadczona jest drogą elektroniczną, po wcześniejszym zamówieniu newslettera przez Użytkownika, który dobrowolnie zapisał się do jego bazy odbiorców, bądź dokonał rejestracji w naszym Serwisie oraz wyraził zgodę na otrzymywanie od nas informacji o charakterze handlowym. 
  1. Z chwilą dokonania zamówienia, pomiędzy stronami zostaje zawarta umowa o świadczenie usług Newslettera. Użytkownik w każdym momencie może rozwiązać umowę o świadczenie usług Newslettera poprzez skierowanie do Administratora oświadczenie o wypowiedzeniu tej umowy. Szczegółowe informacje na ten temat w Polityce prywatności.

 

Reklamacje usług

  1. Serwis odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży produktu zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
  1. Reklamację może składać wyłącznie osoba zamawiająca produkt. Warunkiem koniecznym, aby Usługodawca rozpatrzył reklamację, jest dostarczenie mu przez Klienta reklamowanego produktu/produktów lub przesłanie zdjęcia wraz z opisem reklamacji, albo ustalenie z Usługodawcą terminu oględzin reklamowanego towaru.
  1. Reklamacja może być złożona telefonicznie, faksem, mailem albo osobiście w siedzibie firmy.
    Tel. 22 424-47-23
    Tel. kom. +48 606-964-048
    Email: sklep@florystykapogrzebowa.pl
    Siedziba: ul. Wolska 176, 01-258 Warszawa.
  1. Reklamacja dotycząca kwiatów rozpatrywana jest w ciągu 1 dnia roboczego od daty jej złożenia. Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji, może trwać do 7 dni roboczych (dotyczy okresów Świątecznych).
  1. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów oraz zgodności kwiatów z zamówieniem należy zgłaszać w ciągu 1 dnia od daty doręczenia. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie zdjęcia reklamowanego produktu. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
  1. Kwiaty, które narażone na zewnętrzne warunki atmosferyczne czyli upał, deszcz, śnieg, mróz, wiatr, oraz złe przechowywanie czyli przygniecenie, otarcia nie podlegają reklamacji.
  1. Wyroby należy przechowywać w temp. od 7 do 18 stopni Celsjusza. W przypadku bukietów, kwiatów ciętych, konieczne jest umieszczenie łodyg w wodzie po uprzednim podcięciu ostrym nożem po skosie.
  1. Gwarancja na kwiaty cięte przechowywane w zalecanych warunkach wynosi 24h.
    Jeżeli produkt nie będzie zgodny z zamówieniem np. rażąco zamieniona kolorystyka lub rodzaj kwiatów, to Klient ma prawo rezygnacji z zamówienia i jego zwrotu.
  1. Pieniądze zostaną zwrócone taką samą drogą jaką zostały dostarczone, chyba, że strony ustalą inaczej.
  1. Serwis, pozostawia sobie prawo do odstępstw w doborze kwiatów, dodatków oraz kolorystyki. Kolorystyka może różnić się maksymalnie o dwa pochodne odcienie tego samego koloru. Warunkuje to często trudny dostęp do asortymentu z zagranicy. 
  1. Roszczenia Klienta z tytułu reklamacji nie mogą przekraczać wartości zamawianego produktu.

 

Regulacje prawne

  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl