Zapisz się a otrzymasz informacje o aktualnych promocjach i nowościach
REGULAMIN SERWISU
Ostatnia aktualizacja niniejszego Regulaminu miała miejsce 25 maja 2018 roku.
Słowo wstępu
- Niniejszy Regulamin określa rodzaje i zakres usług świadczonych za pomocą Serwisu florystykapogrzebowa.pl (Serwis), oraz warunki ich świadczenia. Odwiedzanie i korzystanie zarówno ze strony internetowej florystykapogrzebowa.pl, oznacza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptację informacji w niej zawartych. Niniejszy Regulamin nie dotyczy jednak innych Serwisów i stron internetowych, nie będących własnością Serwisu florystykapogrzebowa.pl, do których Serwis odsyła. Regulamin może być okresowo aktualizowany, dlatego dla pewności proponujemy regularnie sprawdzać tę stronę.
Definicje
- Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Usługodawca - Administrator Serwisu;
- Serwis – strona internetowa Administratora dostępna pod domeną: florystykapogrzebowa.pl;
- Użytkownik – każdy podmiot, który korzysta z Serwisu;
- Klient – podmiot, który skorzystał z oferty Serwisu i dokonał zamówienia;
- Konto Klienta – zabezpieczony hasłem, przypisany do konkretnego zarejestrowanego Użytkownika, panel na stronie internetowej florystykapogrzebowa.pl, dzięki któremu Użytkownik uzyskuje możliwość podglądu statusu realizacji zamówień, podglądu historii zakupów, otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych, braku konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach.
- Rejestracja – proces zakładania Konta Klienta w Serwisie, poprzedzony zapoznaniem się i akceptacją niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności;
- Program lojalnościowy – bezpłatny program polegający na automatycznym udziale zarejestrowanego Użytkownika Serwisu, w nagradzaniu punktami za zrealizowane zakupy w Serwisie.
- Newsletter – wiadomość e-mail wysyłana cyklicznie do Użytkownika, zawierająca informacje o wydarzeniach, promocjach i rabatach.
Administrator Serwisu
- Administratorem Serwisu jest firma Kwiaty Mazowsze Rafał Gałecki z siedzibą w Warszawie przy ulicy Wolskiej 176, NIP 125-096-05-75, REGON 016308918.
Usługa
- Usługodawca prowadzi sprzedaż kompozycji kwiatowych przez Internet. Zamówienia przyjmowane są poprzez Internet, telefonicznie oraz bezpośrednio w Kwiaciarni Usługodawcy, która mieści się w Warszawie przy ulicy Wolskiej 176.
Realizacja zamówień
- Zamówienie produktu online z oferty może być dokonane przez zarejestrowanego Użytkownika, lub bez rejestracji.
- Po złożeniu zamówienia przez Użytkownika, otrzyma on odpowiedź z Serwisu potwierdzającą status zamówienia. Brak potwierdzenia zamówienia może oznaczać, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji.
- Usługodawca w każdym wypadku zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia lub jego anulowania w przypadku wątpliwości co do zgodności podanych danych przez Użytkownika konta.
- Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po spełnieniu warunków handlowych ustalonych pomiędzy Serwisem a Użytkownikiem.
- Złożenie zamówienia i jego potwierdzenie jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Serwisem a Użytkownikiem.
- Ceny towarów znajdujących się w ofercie Serwisu wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT. Podane koszty nie obejmują kosztów przesyłki, które pokrywa Użytkownik, o ile strony transakcji nie ustaliły inaczej.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do wycofania wybranych produktów z oferty bez uprzedzenia.
- Opłaty z tytułu dostawy przesyłki określone są przez cennik zawarty w arkuszu zamówienia.
- Dostawca ma prawo do wylegitymowania osoby odbierającej zakupione produkty w przypadku zaistniałych wątpliwości co do personaliów.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieterminową dostawę realizowanego zamówienia, jeżeli wystąpią utrudnienia w ruchu drogowym, drastycznie wpływające na jego realizację, lub w innych przypadkach nieprzewidzianych zdarzeń losowych (powódź, huragan itp.).
- Na życzenie Klienta transakcja będzie potwierdzana dokumentem sprzedaży - faktura vat.
- Użytkownik może dokonać płatności za zamówienie w następujący sposób:
- Gotówką – karta płatnicza przy odbiorze towaru;
- Kartą płatniczą lub kredytową (Visa, MasterCard, American Express, inne) za pomocą systemu Dotpay;
- Szybkim przelewem online za pomocą systemu Dotpay;
- Przelew na konto firmowe: Millenium Bank / Kwiaty Mazowsze Rafał Gałecki / 24 1160 2202 0000 0000 4511 1483.
- Usługodawca pozostawia sobie prawo zmiany gatunku kwiatów, jak i odstępstwa od kolorystyki.
- Jeżeli adres dostawy będzie niezgodny z informacją z zamówienia, Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe koszty transportu.
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku braku możliwości określenia czasu realizacji zamówienia, niemożliwości doręczenia zamówienia lub w przypadku, gdy cena towaru prezentowana w ofercie jest wynikiem pomyłki lub działania osób trzecich. Kwota wpłacona przez Klienta zostanie zwrócona w terminie 7 dni roboczych.
- Użytkownik może zrezygnować z zakupionego towaru, jeżeli jest on niezgodny z zamówieniem lub uszkodzony podczas dostawy.
- Złożenie zamówienia potwierdza akceptację niniejszego regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.
Rejestracja w Serwisie i Konto Klienta
- Użytkownik może założyć Konto Klienta w Serwisie.
- Założenie Konta Klienta obejmuje:
- Potwierdzenie z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem i akceptację jego zapisów;
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych z godnie z Polityką Prywatności,
- Udział w Programie lojalnościowym.
- Proces zakładania Konta Klienta zawsze rozpoczyna się od Rejestracji, która możliwa jest na trzy sposoby:
- Rejestracja standardowa;
- Rejestracja poprzez konto Facebook Użytkownika;
- Rejestracja poprzez konto Google Użytkownika.
- Rejestracja standardowa obejmuje:
- Podanie adresu email i hasła. Na podany adres email wysyłane jest automatyczne potwierdzenie rejestracji.
- Po dokonaniu rejestracji, Konto Klienta jest aktywne.
- Dokończeniem rejestracji jest uzupełnienie pozostałych danych osobowych jeżeli są wymagane (wymagane są wyraźnie oznaczone).
- Po uzyskaniu dostępu do Konta Klienta Użytkownik ma możliwość zmiany hasła dostępu, edycji profilu oraz wglądu w przyznane rabaty i posiadane punkty w ramach udziału w Programie lojalnościowym.
- Usługodawca ma prawo wedle własnego zdania, bez uprzedzenia, niezwłocznie usunąć Konto Klienta i pozbawić go dostępu do usługi. Przyczyny takiego usunięcia będą obejmowały między innymi złamanie lub naruszenie niniejszego Regulaminu lub Polityki Prywatności Serwisu.
- Użytkownik ma również prawo wnioskować do Administratora o usunięcie Konto Klienta i swoich danych osobowych. Należy skierować do Administratora oświadczenie o rezygnacji z konta Konta Klienta. W celu skorzystania z tego prawa należy skontaktować się z Administratorem. Szczegółowe informacje na ten temat w Polityce prywatności.
Program lojalnościowy
- Serwis posiada własny Program lojalnościowy dla zarejestrowanych Użytkowników. Celem Programu jest nagradzanie stałych i zarejestrowanych Użytkowników poprzez automatyczne naliczanie punktów za zrealizowane i opłacone zamówienia w Serwisie. Punkty naliczane są odpowiednio:
- za każde wydane 2 zł - 1 pkt;
- za zapisanie się do Newslettera;
- za dodanie opinii o produkcie (nie dotyczy Oceny w formie „gwiazdek”).
- Określona ilość punktów jest zamieniana na stałe rabaty według poniższych progów:
- od 1000 do 1499 pkt – 5% rabatu
- od 1500 do 1999 pkt – 6% rabatu
- od 2000 i więcej pkt – 7% rabatu.
Newsletter
- Newsletter to usługa polegająca na dostarczeniu Użytkownikowi, cyklicznych wiadomości drogą e-mailową zawierających informacje o zawierająca informacje o wydarzeniach, promocjach i rabatach. Usługa świadczona jest drogą elektroniczną, po wcześniejszym zamówieniu newslettera przez Użytkownika, który dobrowolnie zapisał się do jego bazy odbiorców, bądź dokonał rejestracji w naszym Serwisie oraz wyraził zgodę na otrzymywanie od nas informacji o charakterze handlowym.
- Z chwilą dokonania zamówienia, pomiędzy stronami zostaje zawarta umowa o świadczenie usług Newslettera. Użytkownik w każdym momencie może rozwiązać umowę o świadczenie usług Newslettera poprzez skierowanie do Administratora oświadczenie o wypowiedzeniu tej umowy. Szczegółowe informacje na ten temat w Polityce prywatności.
Reklamacje usług
- Serwis odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży produktu zakupionego przez Klienta, w zakresie określonym Ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.).
- Reklamację może składać wyłącznie osoba zamawiająca produkt. Warunkiem koniecznym, aby Usługodawca rozpatrzył reklamację, jest dostarczenie mu przez Klienta reklamowanego produktu/produktów lub przesłanie zdjęcia wraz z opisem reklamacji, albo ustalenie z Usługodawcą terminu oględzin reklamowanego towaru.
- Reklamacja może być złożona telefonicznie, faksem, mailem albo osobiście w siedzibie firmy.
Tel. 22 424-47-23
Tel. kom. +48 606-964-048
Email: sklep@florystykapogrzebowa.pl
Siedziba: ul. Wolska 176, 01-258 Warszawa.
- Reklamacja dotycząca kwiatów rozpatrywana jest w ciągu 1 dnia roboczego od daty jej złożenia. Maksymalny czas rozpatrywania reklamacji, może trwać do 7 dni roboczych (dotyczy okresów Świątecznych).
- Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów oraz zgodności kwiatów z zamówieniem należy zgłaszać w ciągu 1 dnia od daty doręczenia. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest dostarczenie zdjęcia reklamowanego produktu. Po upływie tego terminu reklamacje nie będą rozpatrywane.
- Kwiaty, które narażone na zewnętrzne warunki atmosferyczne czyli upał, deszcz, śnieg, mróz, wiatr, oraz złe przechowywanie czyli przygniecenie, otarcia nie podlegają reklamacji.
- Wyroby należy przechowywać w temp. od 7 do 18 stopni Celsjusza. W przypadku bukietów, kwiatów ciętych, konieczne jest umieszczenie łodyg w wodzie po uprzednim podcięciu ostrym nożem po skosie.
- Gwarancja na kwiaty cięte przechowywane w zalecanych warunkach wynosi 24h.
Jeżeli produkt nie będzie zgodny z zamówieniem np. rażąco zamieniona kolorystyka lub rodzaj kwiatów, to Klient ma prawo rezygnacji z zamówienia i jego zwrotu.
- Pieniądze zostaną zwrócone taką samą drogą jaką zostały dostarczone, chyba, że strony ustalą inaczej.
- Serwis, pozostawia sobie prawo do odstępstw w doborze kwiatów, dodatków oraz kolorystyki. Kolorystyka może różnić się maksymalnie o dwa pochodne odcienie tego samego koloru. Warunkuje to często trudny dostęp do asortymentu z zagranicy.
- Roszczenia Klienta z tytułu reklamacji nie mogą przekraczać wartości zamawianego produktu.
Regulacje prawne
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.